Kommer hem för en vecka

 
Japp, nu har ju då detta landet ändrat reglarna så jag måste komma hem till Svea för att söka arbetstillstånd. Kommer mest troligen till Stockholm på Lördag. Hoppas att jag får bo hos Frida som då är nyhemkommen från Ukraina, väntar dock svar från henne. Om inte annars så finns det hostel och Fanny om det skulle vara något. 
 
Så på Måndag väntar Turkiska ambassaden och sedan hoppas jag att de är klara till Fredag så att jag kan komma ner igen till nästa Lördag. Så en snabb visit. Vet dock inte vart jag ska föra Bella. Tror Annika kommer i morgon så att jag kan höra med henne, i värsta fall blir det hund hotellet, vilket Bella inte var jätte försjust i förra gången. Annika hade kommit och hämtat henne efter hennes svea semester och hon hade aldrig sett en så glad hund. Hon hade hoppat, hyllat (som en haski), skällt och sedan stutsat runt henne när hon kom. Så hon är rätt lycklig när hon får vara med någon hon känner. 
 
Men jag ser i allafall i fram i mot att komma hem igen. Ska bli kul och få upptäcka Stockholm lite närmare. Kommer väl mest troligen att stanna där tills på Tisdag. Så lite gamla stan, kanske skansen som jag inte har sett sedan jag och mamma var där. Träffa kussen Anders, ja vad vet jag =) 
 
Räkmacka ska det bli iallafall. Är väl det jag saknar mest här nere.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0