By livet

Ok ar lite seg pa att uppdater har... JA. Far val försöka bli battre pa detta i ar.
Jag har iaf varit pa en snabbt tur till Adana. Eller snarare i en by utan för.
Provade pa det rikitiga by livet. Kanns val inte som det var nagot för mig.
Nar ja kom dit sa tankte ja anda att det ar val som hemma i dagsas.
Men har sa finns det verkligen ingenting att göra. Satt och kollade en hel del pa TV.
Grannar kom och halsade pa och var helt chockade över mitt blonda har. Jag har atit saker som jag aldrig i hela mitt liv har atit. Smakade helt ok men kanske inte helt min grej.. Grönsaker.
Efter att varit dar en natt kande jag att det var dags att aka hem. Dar fanns dock vanlig toalett vilket var ett stort plus.
Folk var valdigt trevliga och valkomnande. Men det ar ju inte direkt som hemma. Eftersom det inte finns nagot att göra sa gar alla runt till varandra och skvallrar om vad som hander och dricker tee o grejor.

Ar iaf tillbaka I Alanya nu igen. Kommer val till att vara har nu i nagon vecka för att sedan förhoppningsvis fa börja jobba. Börjar bli lang trakigt att ha semester.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att se Tais! Längtat så efter lite update på sidan! Lots of love!

2011-01-19 @ 17:56:40
URL: http://tymsi.blogspot.com
Postat av: Karin Persson

Hej Teresia!



Jag skriver till dig med anledning av att vi lagt upp en länk till din blogg på vår hemsida (se: http://www.faktaomturkiet.se/antalya.php). Vi skulle bli jätteglada om du kunde länka tillbaka till oss, antingen till www.faktaomturkiet.se eller www.holidayphone.se. Dessa två sajter är informativa och relevanta för alla som tänkt besöka Turkiet och vi är säkra på att dina läsare kommer finna dem intressanta. Hör gärna av dig så fort du har möjlighet.



Mvh, Karin Persson

2011-05-24 @ 14:42:15
Postat av: Karin Persson

Hej igen Teresia!



Jag skulle bara vilja påminna dig om meddelandet jag skrev till dig nyligen angående Fakta om Turkiet (www.faktaomturkiet.se). Jag hade varit ytterst tacksam för svar, vare sig det är positivt eller negativt, så fort som möjligt.



Tack på förhand!



Med vänliga hälsningar,



Karin Persson

2011-05-26 @ 14:05:26
URL: http://www.faktaomturkiet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0