Antalya..

Jaaa.. jag vet. Har inte varit bra på att uppdatera denna blogg..
Är väl ingen bloggare i grund och botten..

Iallafall jag är ju numera i Antalya och jobbar.
Ska vara här hela säsongen, ska väl förhoppningsvis gå bra.

Idag har varit en helt vanlig måndag. Man fixar och donar med folks problem.
Fulla finnar, fotbolls lag som vill spela på en full size fotbolls plan plus att dom vill spela match mot ett lag, rums byten och lite annat sånt smått och gott.
Men ja måste säga att jag gillar mitt jobb. Är hel nöjd. Alltid nya utmaningar. Ingen dag som är den andra lik.
Händer alltid nått spännade och man märker hur konstiga människor är..

Samtidigt så har jag ju lite bättre gäster än i Alanya eller lite mer kvalite kan man väl kalla dom..
Golfare o så. Dom är av en helt annars sort.. =)
Men man lär ju sig av det med.. Alltid bra att veta vad tee time, green fee o sånt betyder.
Ska du prata med en golfare då bör du veta vad dessa betyder..

Annars är jag ju mest på kontoret.
I morgon så är det lite party på G.. En guide som fyllde år idag som vi ska fira i morgon.
Ska bli skoj, får se vart det bär av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0