Helgen är över

Äntligen är denna helgen också över.
Är inte helg utan problem.. Mindre o större.
Gick väl dock rätt smärt fritt till denna helgen. Ser väl inte rikigt fram i imot den helg som kommer om två veckor.. då vi börjar med 4 flyg till... Jaja.
Jag har ju valt detta yrke så det är bara att man ska komma in i tempot..

Denna helgen så leta jag efter spårlöst försvunnen väska. Ringde alla hotell i Belek,
lost and found på flygplatsen, buss bolaget, hotell i Antalya och till o med i Alanya..
Men ingenting! När ja kom till flygplatsen idag säger busschaffören till mig, att han hade hittat ett bagage!
Han hade gömt bagage så bra att han inte hitta det själv i bussen!
Skoja inte om jag blev lycklig!
Sen var det en familj som åker ospec som tvunget ville vara i Antalya,
vi flyttade dem till ett mindre hotell i centrala antalya. Nä då dög inte det heller.
Så i morgon ska vi presentera ett litet pris på ett av våra fem stjärniga hotell... 1200€..Nästan gratis.;)
Vi har lixom inte så många "billiga" hotell i Antalya. 
Men men.. För det första så förstår inte jag folk som åker ospecificierat och som har mindre barn med sig...
Eller som vi hade förra året. Ospecad och kommer på smek månad... SNÅLHET kallas det tror jag...
Eller är det så när man får familj att man helt plötsligt tror sig ha större och bättre rättigheter än andra?
För det är alltid första kommentaren när man säger vart dom ska bo. Ja men jag har ju små barn med mig..
¨ÅÅ.. Jajaj jag gillar fortfarande mitt jobb. =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0