long time no seen

JA det var ju ett tag sen man skrev här nu.. Har varit lite mycket och jag har varit lite lat... =)
Gud vad sommaren går fort.. Är redan inne i september.. Sjukt.. Men men.. Vädret här nere börjar svalna lite grann nu iaf.. Det är ju alltid nått positvit.. =)
Har fått ett nytt jobb inom företaget nu med.. Är nu mera Guest Relation.. Vilket innebär att jag får ta i mot all klagomål, är så kallade spindlen i nätet.. Det är mig alla guider ringer så fort dom har några prblem med gäster. Hotel med mera.. Mer eller mindre problem lösaren.. Ska också se till att saker och ting blir gjorda och följa upp allt.. Se till att Alanya fungerar som det ska helt enkelt.... 
Vilket kanske inte alltid är det enklaste.. Idag började jag 8 och kom inte i från kontoret förs än kl 20:30... 

Men idag var i af en rätt ok dag.. VAr lite stressigt på slutet av dagen som vanligt.. Vet inte vad det är som händer men alltid innan kl 17 är det lugnt och man tror att man nog kan komma i från ganska så tidigt.. men icke! För det är alltid då allting händer.. Slagsmål på bussen, par bråk på hotellet, hotell byte för att hon åkte ospec och ville ha morgon sol på balkongen, glömt bankomat kort hemma, fylle kaja som ramla och slog i huvudet. 
Innan dess så pratade jag med en viss kändis där hemma som håller koll på vad du äter.. plus att jag lyckades lista ut att Paris Hiltons Ex är här nere... 
HELT vanlig dag på jobbet.. =)

Så nu kommer ja vara en kontors råtta till slutet av november sen är det dags för min och Jennys årliga semester.. Men nu borde ja nog sova.. Har en del grejor att göra i morgon... Kan ev bli mer jobb i natt också.. börjar dra till sig till storm så ev lite flyg förseningar i natt.. Men vi håller tummarna för att det ska lugna ner sig........ Så att Pappa kan komma ner i tid också..=) Han kommer ju på lördag natt. =)
Ska bli så skoj! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0