Tänker nog för mycket...

Ja det snurrar mycket i huvudet just nu.. Jobbet, Sverige, Alanya, IStanbul, Framtiden... Då tiden.. Ja you name it..=)
Mycket är ju dock jobbet. Trivs verkligen jätte bra med det. Men börjar känns som att detta nog blir sista säsongen. Fast känns ju lite hårt och lämna mitt prinsess liv här nere.. Att kunna ha sin egna lägenhet och bara tjäna runt en 7000 kr och ändå kunna spara...
Kan man det i Svea? Nix skulle inte tro det.. Få halva priset överallt. Billiga kläder. Som dessutom är Veromoda, Only eller HM?
Hittade äntligen en skjort kläning som passar perfekt! =) Fick dock betal 150 kr för den. Men det var den värd..

Pratade lite med min lite högre chef häromdagen.. Ja har ju sagt i två år nu att jag tycker att vi borde ha en guide i Istanbul. Vi har ju ändå resor dit. Varför inte sälja med guide? Och hon var rätt intresserad av detta. Har ju fått nya chefer i år.. Så man kan ju hoppas att det blir det till hösten. För det vore verkligen en dröm att få jobba där och så... Sen får jag nog vara klar med detta. MEn då är den stora frågan.. Vad ska man göra sen???
Plugga? Känns lite segt... Men är nog ett måste..  Måste läsa upp min engelska och det värsta av allt..Matten...

Annars går jobbet bra. Händer en hel del grejor just nu... Alltid nån att ringa eller nått att göra.. Just nu har jag också äntligen fått göra det som jag vill. Åka mer på transfer. Så i år ska jag äntligen få en chans att lära mig mer om försäljning. Testa lite nya knep o så...
Blir väl mer slit på det viset... Har tex två nätter att se fram i mot just nu.. O sova och sen åka på välkomstmöte.
Men ska nog komma in i det också.. =)

Har fastnat för en ny hobby nu med.. Läsa böcker..=) Helt galet.. ligger alltid ett par timmar o läser innan jag somnar..=)
Jaja är nog dax att gå hem o läsa lite.. Hittat en serie böcker med Nån Åsa larsson eller sånt.. =) bra böcker gör hon iaf.. Häromdagen gjorde jag ett jätte fynd på ett av våra hotell... Tysk ungen Camilla Läckberg.. som jag har letat! Har ju ingen direkt bokshop o gå till här nere. Utan man får ta vad man hittar på hotellen...
Har ju inte direkt börjat läsa turkiska böcker.. Kräver för mycket koncentration..

Pöss o kräm!

Kommentarer
Postat av: malin

ärligt! fan v

ad glad

ja blir om du skulle komma

hem!!!! :D

puss kram

2009-05-17 @ 08:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0