turkisk eller svensk?

Mmm.. Ja börjar undra om ja är en turkisk eller svensk guide.. Igår var jag åter på flygplatsen och hämtade min få gäster som skulle till Alanya. Själv klart var där ospecicerade som blev jätte sura för att dom inte hamnade i Antalya....
Ja, men gör det lätt för er.. BOKA ett hotell i Antalya om ni så gärna vill hamna i Antalya.. Åk INTE ospec om ni vet vilken stad ni vill till... Jaja... Iaf så var det en hel del turkar med på bussen.. Så jag pratar som vanligt på svenska.. men när jag sedan går runt i bussen så pratar ja nog mer turkiska än svenska...
Jaja man får ju träna på språket iaf.
Kom så småning om till hotellet. Planet var försenat för att det hade varit nått krux med Arlanda o bagage..
När ja kommer till hotellet så kommer det efter en stund en tok full finne... Som börjar så tafsa o säga att jag skulle följa med honom ut o så.... Skulle inte tro det..... Fulla finnar är inte roliga.. för dom fattar inte att alla inte pratar finska... O när dom väl säger nåt på engelska så fattar man ännu mindre..
Kom så småning hem och däckade i sängen.. Var helt slut efter dagens jobb..

Idag så har jag haft informations möte för 5 personer... Som egentligen bara ville veta mer om Alanya.. så sålde ingenting idag heller.. Sålde ett hamam igår... Hmmm.. försäljningen går ju ingen höjdare kan man ju inte säga...
Ska hem om en stund och så ska vi till marknaden o handla en massa grönsaker.. Är ju hur billigt som helst. Så det är mycket grönt i vårat hem nu förtiden.. =)

Under förra veckan hände inget speciellt.. Börjar dock bli osäker på mina p piller... Fick ett lätt ryck mot en gäst förra veckan... mitt humör blir inte det bästa med den här sortens p piller... Men får väl prova nån månad till.... men fortsätter det så här med mitt humör så får ja nog se till att byta... Bör ju vara trevlig på jobbet...

Ja får väl börja rulla hemåt.. Jenny ringde nu o ville ha tag på skruv mejsel... hon har börjat på nått där hemma så det är bäst o se vad det är som sker...=)
Tänker på er där hemma varje dag och hoppas att ni åker pulka åt mig också! =)))

Kommentarer
Postat av: Malin

Åka pulka, nä du, usch bara kallt och tråkigt! Jag vill bara ha sol, varmt och ett lyckligt liv, inga krav alls, haha! Puss

2009-02-23 @ 08:56:23
URL: http://tymsi.blogspot.com
Postat av: Systeryster

Usch ja, jag har helt slutat med p-piller igen. Det funkar bra ett tag (typ 6 månader) men sen blir det mer och mer humörförändringar. Sista två månaderna var jag hur moody som helst! Grät för allt och blev irriterad för allt och arg med. :P Så nu är det kondomer som gäller! Har blivit mycket gladare dock. :D

2009-02-23 @ 16:32:20
Postat av: Anna

Meh! Hur sjutton hände det? Systeryster använder jag ju bara när jag kommenterar Elins blogg! o.O Jaja, var i alla fall jag som bitchade om pillren. ;)

2009-02-23 @ 16:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0