Kontors jobb....

Sitter o sitter har pa kontoret..
İdag har ju inte hant allt för mycket. Varit inne nagon gast och fragat om hemrese tider,
Dom nya guiderna har fatt göra hotell böcker.. Ar kontors ansvarig idag... Men som tur ar varit en lugn dag.
Vad hander annars i livet? Ar ju mest jobb tyvarr.. İ gar var jag ledig.
MEn jag tror Gud eller nagon dar uppe har natt imot att jag ska bli brun.. (kanske radda mig fran att bli kraft röd) För i 4 veckors tid nu sa nar jag har varit ledig sa har det regnat. Förra veckan hade jag tillomed tva dagar ledigt..
Men bada tva regnade bort. Till o med haglade.... sa jag gar runt med min t shirt branna o vita ben...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hjärtat! Om vi säger såhär, jag vill veta om karlar och fester!!! Lägg upp lite kort me är du gullig!! Sen vill jag veta vilken vecka som sista säsongsveckan, då det fortfarande är mycket folk???? Massa kramar och pussar till tjejen långt bort!!!!

2009-04-17 @ 07:48:43
Postat av: Malin

Det va ju från mig då!!

2009-04-17 @ 07:49:36
URL: http://tymsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0