Vad tänkte man?

Oj, pratar just nu med min kollega och tänkte just på det. Är ju snart bara 1 månad kvar tills jag får komma hem till min lägenhet i Alanya. =) Ser framimot och få komma tillbaka. Få en vardag igen. Ska bli kul och jobba en tredje säsong.
Det är då man märker alla gäster som kommer varje år med vårat företag..=)
Finns ju några man träffade på i år. Mina favisar kommer ju två gånger per år. Så får hoppas att dom håller sig friska detta året också. =) Finns ingen bättre än att se gamla gäster som springer mot en när man står vid bussen.
Då vet man att man har gjort ett bra jobb...=)

Det är rätt kul när man tänker bakåt.. Vart livet för en egentligen. Jag hade ju ingen direkt tanke på att bli reseledare när jag var 7 år.. Jag tror jag skulle bli arkeolog... Hade plan om det iallafall..  Jaja jag får ju berätta om utgrävningarna iaf.. Kanske är på rätt spår ändå?
Man hade väl också en tanke på att man skulle flytta till stan... Enligt min tidsplans som jag hade när jag var 15.. Så skulle jag vid det här laget ha träffat min dröm prins.. Och vid 25 skaffa första barnet.... Hmmm... Fyller 23 i April.. Bör bli gravid när jag är 24... Känns lite tajt.. Väldig tidspress.... Får nog börja fundera om..

IDag ska jag vara barn vakt också.. Vi ska springa på bio. Vi hade iaf tur med vädret igen.
Dom börjar ju bli så stora.. Linnea är ju typ lika lång som jag.. Inte för att jag är världens längsta kanske..
 
Funderar på att ändra lite på min lunarstorm.. Börjar komma lite skam förslag från folk... Som jag inte känner. Senast idag. Nån göteborgare på 31 år. Som undra om vi skulle mysa ihop...
Känns som om det går utför med lunarstorm....

Lyssnade på radion igår. Där dom pratade om svenska test för att få medlemskap i Sverige, Och helt ärligt. Vad är det för fel ett svenska test? Eller är det att svenskarna är så rädda för att ses som rasister?
Om jag skulle vilja med turkisk medborgare hade jag fått göra ett turkiska test. För att jag inte ska hänga efter i samhället. För kunna förstå vad folk pratar om. Handla eller vad som helst. Jag tänkte inte att dom här testerna skulle vara svårast i världen. Men iaf så man kan bli förstådd och göra sig förstådd...
Så tyckte inte dom som pratade i radion i går.. Han sa så här:
-Alla som är för ett svenska test borde bli av med sitt svenska medborgarskap...

Jaja så fall får jag väl bli av med mitt...

Ingången till Hierapolis i Pamukkale.. ==)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0