Skägg.....

Ja, enligt min mening så ska inte svenskar ha skägg... Det är fjunigt o blir inget vettigt av det. Plus att det många gånger är blont.. Vilket för att det hela ser ännu värre ut.. O vårdad på nått vis. Mustach ska vi inte ens prata om. det värsta jag har sett nu när jag har varit hemma tror jag är en kille med mustach och dom stora fula glas ögonen...
Kan inte rikigt med det...
Kanske jag har varti utomlands för länge.. kanske jag vänjer mig. Men det vette tusan om jag vill vänja mig.

Ja annars vad händer? Är ju numera en fritidsforskare så då blir det att man kollar in mycket folk.
Var i Ullared igår. Och så fort man kommer till underklädsavdelening kryper en lätt panik känsla över en...
Inte för att jag har svårt med underkläder.. Utan för att det alla kvinnor är där på en o samma gång! O vagnar överallt. O där dom snyggaste underkläderna finns är folk helt galna o står o rycker i var enda trosa!
Man kommer inte fram för att kundvagnar står i vägen överallt..
O varenda kotte skulle ju ha dom förbannade jul sockarna!!

Ja tror jag har kommit till ett psykhem.. Jag är på biblioteket... Hela stans dårar samlas här nu förtiden känns det som...
En kvinna har just visat sitt familje album för killen som sitter bredvid mig.. Hon sprutade för två dagar sen parfym på mig. Fast ja sa nej! Varbergs kändaste kvinna med dock vagnen klev just in.. Hon är dock väldigt söt o stör väl inte direkt någon.. Är vuxen men beter sig som en 7 åring ungefär..=)
Någon annan ser ja inte just nu.. men här gömmer sig säkert någon bland tidningarna..

Så livet som fritids forskare är faktiskt inte så dumt.. Händer saker vare sig man vill eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0