Mardröm

Ja på det underbara viset vaknade jag i morse, vid 9. Sen var det ju lögn och somna om. Kunde iaf sova till 10 om jag hade velat. Ja, det blev ju ganska sent i går. Först barnvakt och chafför. Sen fick jag hämta mina andra bröder i stan. Den ena gick väl rakare än den andra om man säger så. 
 
Men det var kul att vara med mna brorsdöttrar. Dom börjar bli stora. Vi var på bio. Vi hade iaf tur med vädret igen.. Ingen film jag starkt rekommenderar. Reklamen dom gör på tv är typ dom roligaste klippen. Men det värsta var när kvinnan i familjen ska torka av nått på byxerna på mannen i familjen. Så det ser ju ut som att hon tar huvudet upp o ner vid hans köns organ... Då frågar den äldsta 11 år,,, vad gör hon?, Varför skrattar alla? Hmmmm.... JA vad svarar man...
Lyckades prata om nått annat... =)

Läste om en tjej som tog sitt liv idag.. 15 år.. hängt sig...
Det får en lite och tänka på när man var 15..O fy vilken ålder! Man ska vara vuxen, samtidigt som att man inte rikigt vill vara vuxen... Sen så kommer det förbannade gymnaievalet... Så då tror jag helt plötsligt att man ska bestämma vad man ska göra hela sitt liv....
Sen plus det andra, man ska vara populär snygg o allt vad det innebär att vara 15... Ingen ålder man vill komma tillbaka till iaf... Vet inte om det är för stor press på dagens ungdomar? eller vad är det som händer? Finns kanske för många val...  Man blir ganska förvirrad av många val...

Ikväll är det i af girls night! =) Ska bli skoj. Dags och börja packa för det. Plus att åka in till vårat monopol bolag... För att det är det enda stället man kan köpa alkolhol på... JAja.. Ärväl bara att vänja sig så länge man är hemma...

Kommentarer
Postat av: S

vem gick rakast då....;) ???

2008-12-06 @ 10:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0