Äntligen!

JA det var väl dax att jag skaffade en blogg. Alla har ju en..
Kanske ska förklara det där med dondurma.. Ja är grymt sugen på glass just nu.. o på turkiska så är ju glass dondurma.. Enkelt eller hur? =)

Idag händer ju inte så mycket annars..Väntar på att Rut. (min granne) ska bli klar med permanenten och klippningen. Så sedan ska ja köra henne till Apoteket och till affären.. Det är väl sånt som kallas välgörenhet.. eller? =)
Som sagt ja är ju mellan två jobb så ja har ju ganska gott om tid.. Är väl det ja har mest just nu.. =)
Har snart läst ut min bok om turkiets historia 1900 till nu typ.. Ska sen bara skriva ner det viktigtaste på min dator o sen kan ja ju då lämna tillbaka den.. Sen ska ja på vikingarna historia.. Ja vet! mitt liv är super intressant just nu..
Men man måste ju läsa på om ska komma nånstans som guide.. 2010 kanske man skulle satsa på rundrese guide i turkiet. Då skulle ja ju iaf får vara 2 dagar i Istanbul.. =)
Inte helt fel..=)

Fick veta idag med att Annika in vän där i Istanbul har svikit det och åkt till Rumänien.. Så nu har ja ju ingenstans att bo om ja åker till IStanbul.. Inte på den rätta sidan iaf. Har väl någon i Atasehir men för er som vet så är det en bra bit i från Taksim..

Kollade i tidningen idag.. Fans en jätte billig rese till Hafjell.. Vem ska ja tvinga med? =/ kommer nog inte att få med mig någon.. För nu förtiden så är man ju den enda singeln i gänget... Inte för att ja sörjer så mycket över det.. Mitt liv hade aldrig varit så som det är nu sånna fall... Så singel passar väl just nu... men klart.. En dag så ska ja väl också hitta den stora kärleken... om den nu finns..=)
Men det tror ja nog..=)

Kommentarer
Postat av: Anna

"Ska vi gå till Rut och fika!?". Haha. Lilla gottegrisen. <3

2008-12-04 @ 15:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0